.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی: برخی خودفروختگان اطاعت از رهبری را فرض بدانند

معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران گفت: کسانی که ادعای افکار و اندیشه های حضرت امام(ره) را دارند، اطاعت از رهبری را فرض بدانند و بهتر است به دامان انقلاب بازگشته و با این نظام همسو و هم آوا شوند.

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی معاونت سیاسی – امنیتی استاندری مازندران ، در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر که در سینما سپهر ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب ما با سایر انقلاب های دنیا تفاوت دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس باور و مولفه های فرهنگی و دینی شکل گرفت.

وی افزود: اگر بخواهیم به ریشه ، علل و چگونگی واژگونی دولت ها اشاره کنیم، بخش عظیمی برگرفته از نگاه اقتصادی و ماتریالیستی به مسائل و مشکلات کشورها است.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از دلایل شکلی انقلاب فقر و فساد و تبعیض بود، اظهار داشت:اسلام برای تمام ابعاد زندگی برنامه دارد.

وی گفت: در دنیای امروز باید وجه عدالت خواهی انسان ها حفظ شود و این وجه تفاوت انقلاب ما نسبت به سایر انقلاب های دنیا است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: آنچه ما در عرصه های سیاسی و بین المللی داریم به برکت وجود انقلاب اسلامی ، حضرت امام (ره) و رهبری معظم است.

وی ادامه داد: خون های پاکی برای نظام طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد و درخت انقلاب به بار نشست ، که از این ثمرات بزرگ و میراث گران سنگ یوم ا... 22 بهمن است.

ابراهیمی تصریح کرد: اعلام آمادگی و حضور هنرمندان ، قاطبه مردم ، دانشجویان و نخبگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکمی برای عربده کشان بین المللی است.

وی اضافه کرد: ملت و جامعه اسلامی ما، قدر نظامی که برآمده از خون های شهدا ، حضرت امام(ره) و رهنمودهای رهبری معظم است را می دانند و با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن، موجب یاس قدرت های جهانی خواهند شد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پیام جامعه هنرمندان به برخی از این عناصر و خودفروختگان که باید نقش راهبری و مدیریت جامعه را ایفا کنند این است، که شما که ادعای افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) را دارید به دامان انقلاب برگردید و اطاعت از رهبری را فرض بدانید.

وی افزود: اگر تنزل و تشکیک از خود روا بدارید در گرداب فنا و نیستی غرق خواهید شد، پس بهتر است به دامان انقلاب برگردید و با این نظام همسو و هم آوا شوید در غیر این صورت به عذاب آتش دوزخ خواهید سوخت.

هادی ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش درخصوص برگزاری جشنواره فیلم فجر در مازندران گفت: سابقه نداشت که شهروندان مازندرانی در ایام کسادی و عدم رونق سینماها در مازندران اینگونه از فیلم های جشنواره فجر استقبال کنند و من از همه به خاطر اینکه اگر نتوانستیم میزبان خوبی برای مردم مازندران باشیم، عذرخواهی می کنم.

وی افزود: برای اولین بار پس از انقلاب اکران فیلم جشنواره فجر به چالوس رفت.

ابراهیمی بیان داشت: نگاه عدالت محور دولت فقط در حوزه اقتصادی نیست بلکه فرهنگی هم می تواند باشدکه این عدالت فرهنگی در مازندران ایجاد شد.

سجادپور مدیرکل ارزیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز گفت: یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی در سال جشنواره فیلم های فجر است که به مثابه نوروز فرهنگی اهالی سینما است.

وی افزود: در 7 استان فقط درمرکز استان ها این جشنواره برگزار شد و فقط در 3 استان مازندران، گلستان و خوزستان در دو شهر اکران فیلم های جشنواره فجر انجام شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.